Kalendarz trójdzielny z logo firmy dla klientów

Jest wiele możliwości, by wypromować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego lub w sposób tradycyjny.

Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym a także informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom lub grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych a także pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę bardzo dobrze sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być głównie estetycznie wykreowany. O ile nie przyłożymy się do jego stworzenia, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszego biznesu w oczach osoby obdarowanej. Warto zatem dołożyć starań, ażeby gadżety były wykonane z materiałów wysokiej jakości. Inną zasadniczą cechą jest użyteczność. Tylko upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie skutecznie pełnić rolę marketingową, czyli wypromować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym powinno się pamiętać?
Przede wszystkim kalendarz trójdzielny dla firm powinien być zaprojektowany według indywidualnego projektu, który poza intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera także elementy tożsamości wizualnej firmy, a więc: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Należy jednak rozpocząć od głównych informacji na temat tego typu kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różne funkcje. Od góry wykonuje go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i w razie potrzeby inne treści związane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które ukazują naszą firmę w rentownym świetle. Bez względu jednak czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna odznaczać się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy element kalendarza reklamowego.
Zobacz: kalendarze trójdzielne.