Kategorie
Marketing i reklama

Gadżety reklamowe, które się sprawdzają – kalendarze trójdzielne

Wybór dobrego upominku dla klienta nie jest zwyczajną sprawą. Podejmując decyzję, powinniśmy wziąć pod uwagę kilka czynników. Ważne jest, aby wybrany przez nas przedmiot był przydatny.

Przedmioty, które znacząco ułatwiają nam w jakiś sposób życie, są dobrymi nośnikami treści reklamowych. Osoba obdarowana korzystając z nich, utrwala sobie w pamięci treści zamieszone na przedmiocie, czyli w przypadku gadżetu reklamowego, takie, które promują działalność naszej firmy. Inny istotny aspekt dotyczy określenia targetowanej grupy. Oczywiście nie każdy przedmiot równie najlepiej pełni swoją funkcję marketingową. Są natomiast wyjątki od tej reguły, a takim bez wątpienia są kalendarze trójdzielne, które są uniwersalne.
Kalendarze trójdzielne – najistotniejsze cechy
Jest to rodzaj kalendarza ściennego, który występuje w praktycznej składanej formie. Dzięki takiemu układowi może być także podręcznym kalendarzem, który przechowujemy na biurku czy wręcz zawsze mamy ze sobą w torbie. Kalendarz trójdzielny składa się z elementów takich jak: główka, kalendarium a także stopka. Główka to część górna przeznaczona na umieszczenie grafiki. Kalendarium stanowią miesiące, w tym przypadku są to trzy kolejne miesiące, środkowy to miesiąc aktualny. Stopka, czyli dolna część przeznaczona jest na umieszczenie dodatkowych informacji.
Trzeba pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm poza własnego podstawowego przeznaczenia pełni również funkcję marketingową. Nośnikiem treści marketingowych jest zarówno górna część, jak i stopka, w której najczęściej umieszczane są dane kontaktowe firmy. Jednak największa powierzchnia reklamowa znajduje się nad kalendarium. Można ją zagospodarować wedle własnego uznania, warto być świadomym jednakże, by były to treści nawiązujące do naszego biznesu. Tradycyjnie w tej części umieszczane są elementy wizerunku firmy, czyli głównie logo, jak i nazwa firmy i dodatkowe hasła. Na tło na prawdę często stosuje się obrazy korzystnie przedstawiające firmę, zatem niezmiennie dużą popularnością cieszą się kalendarze trójdzielne z zdjęciami. Istotne by jakość umieszczanych na gadżecie reklamowym fotografii była wysoka. Kalendarz dla klienta powinien być dopracowany w najdrobniejszym szczególe. Jego jakość świadczy o profesjonalizmie a także zaangażowaniu.
Więcej informacji: www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-trojdzielne.